S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zde můžete provést on-line rezervaci do našeho autoservisu

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

KONTAKTY

AUTO-M, s.r.o.
Vltavské nábřeží 528/10
370 05 České Budějovice
tel: +420 385 349 249
automcb@automcb.cz
mob: +420 777 166 170
mob: +420 777 166 180

ZBOŽÍ V AKCI

799,00 Kč (31,59 EUR)
685,00 Kč (27,09 EUR)
skladem ANO
95,00 Kč (3,76 EUR)
skladem ANO

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


PŘÍVĚSNÉ VOZÍKY, PŘÍVĚSY / Autopřepravníky


Jízdní vlastnosti

 


 

Uložení kol

 


 

Autopřepravníky s uložením kol vedle ložné plochy např. MONZA mají nižší těžiště, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Zároveň to ale znamená, že je autopřepravník širší, než varianta s uložením kol pod ložnou plochou např. IMOLA ,IMOLA LIGHTMONACO. Proto jsou autopřívěsy s uložením kol pod ložnou plochou rozšířenější.


 

 

Brzdy a bezpečnost

 


 

Všechny autopřepravníky jsou brzděné. Brzděný přívěs je šetrnější k vozidlu a zaručuje bezpečnější jízdu. Pro vyšší bezpečnost k autopřepravníkům můžeme dodat i stabilizační přívěsový kloub. Jedná se o speciální typ přívěsového kloubu, s jehož použitím dojde k pevnému spoji mezi tažným vozidlem a přívěsem. Toto spojení zabrání případnému rozkmitání nebo rozvlnění přívěsu za automobilem


 

 

Počet náprav

 


 

Obecně platí – čím vyšší hmotnost nákladu, tím více náprav. Dodáváme jednonápravové, dvounápravové i třínápravové autopřepravníky např. LE MANS . Vyšší počet náprav zajišťuje větší stabilitu, lepší tlumení nárazů a lepší rozložení hmotnosti naložených aut.


 

 

Hmotnost nákladu

 


 

Největší dopad na jízdní vlastnosti má samozřejmě hmotnost nákladu. S vysokou hmotností se při jízdě výrazně projeví vlastnosti vozíku (viz výše) a stoupá důraz na správné uchycení nákladu. I s těžkým nákladem lze jezdit bezpečně.

 


 

Naložení vozidla na autopřepravník

 


 

Nájezdy

 


 

Nájezdy autopřepravníku jsou uloženy pod např. DAYTONA LIGHT nebo na ložné ploše např. MONACO , případně jsou pevně spojené s přívěsem (varianta kratších nájezdů) např. IMOLA . Nájezdy jsou převážně hliníkové, případně železné z profilovaného plechu.U skříňového přívěsu FORMULA dodáváme místo nájezdů najížděcí rampu.


 

 

Sklopný mechanismus

 


 

Sklopné autopřepravníky mají zlom nad osou kol. Jako pohon obvykle slouží ruční hydraulická pumpa, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

Kombinace nájezdů a sklápění

Kombinace předchozích řešení nabízí nízký nájezdný úhel – tedy snadné naložení vozidel s velmi nízkou světlou výškou.


 

 

 


 

K většině autopřepravníků dodáváme i mechanický nebo elektrický naviják. Mechanický naviják je odnímatelný a je možné jej upevnit na levé i pravé straně.


 

 

Přeprava automobilů

 


 

Typ ložné plochy

 


 

Ložná plocha autopřepravníku je v provedení plato nebo skříň (FORMULA LIGHTFORMULA.

Podlaha

Povrch ložné plochy napomáhá uchycení vozidla na autopřepravníku. Dodáváme protiskluzový plech, voděodolnou překližku nebo hliníkové skládané profily.

Konstrukční rychlost

 


 

Konstrukční rychlost se liší dle typu přívěsu. Naše autopřepravníky jsou konstruovány pro 80 km/h, 100 km/h, nebo 130 km/h.


 

 

Uchycení aut na přepravníku

 


 

Kotvící oka

 


 

Kotvicí oka jsou zapuštěna přímo v podlaze autopřívěsu, nebo jsou uchycena v bočních podélných profilech.


 

 

Rozpěrná tyč, klíny

 


 

Ke všem autopřepravníkům dodáváme stavitelné rozpěrné tyče nebo hliníkové dorazové klíny.


 

 

ZDIyZDg